Grant = dobra zabawa

"Poznaj z nami świat - żyj ZDROWO i kolorowo"

Wycieczka tematyczna w celu propagowania aktywnego wypoczynku – integracji sportu, turystyki, rekreacji i kultury. Wycieczka dofinansowana ze środków Gminy Brzeg oraz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ze środków PFRON.
Wsparcie uczestników zadania w zakresie ochrony zdrowia i promowania zdrowego i aktywnego stylu życia, zorganizowana forma integracji, przedstawienie ciekawostek
i oderwanie od dnia codziennego. Zwiększyliśmy świadomość całej społeczności biorącej udział w wycieczce do potrzeby działalności turystycznej, sportowej i rekreacyjnej. Czynne
i miłe spędzenie czasu wolnego z wykorzystaniem wszystkich możliwych atrakcji tamtejszego regionu.
W wycieczce w terminie 19 czerwca – 23 czerwca  2017 rok wzięło udział 55 osób w tym 40 osób niepełnosprawnych.
W poniedziałek z samego rana wyruszyliśmy autokarem do Zakopanego, droga przebiegła szczęśliwie bez żadnych problemów. Po dotarciu do celu zakwaterowaliśmy się w pokojach, a już wieczorem odbyło się wieczorne biesiadowanie. Na miejscu do dyspozycji mieliśmy miejsca noclegowe plus wyżywienie.
Drugiego dnia we wtorek zaraz po śniadaniu udaliśmy się pod wyciąg Harenda i wjechaliśmy na górę. Podążając szlakiem Papieskim, podziwialiśmy widoki w najwyżej położonej parafii w Zębie. W dół zjechaliśmy wyciągiem, a na miejscu czekały już na nas pełne stragany
i mogliśmy zakupić pamiątki na lokalnym targowisku – zwanych Krupówkami. Wróciliśmy na obiad. Po obiedzie był czas wolny, każdy wykorzystał go jak chciał. Jedni grali w gry stolikowe inni śpiewali, poszli na spacer lub odpoczywali w pokojach. Wieczorem odbyła się zabawa przy góralskiej muzyce. Był wspólny grill tańce i zabawa do nocy.
W środę zaraz po śniadaniu udaliśmy się autokarem na Termy Chochołowskie, gdzie mogliśmy zaznać leczniczych właściwości term. W ten dzień wróciliśmy dopiero na obiad. Wieczorem udaliśmy się do Białego Dunajca, a tam ponad 2 godziny zwiedzaliśmy bryczkami konnymi Biały Dunajec. Zwiedzanie zakończyliśmy na polanie nad Białym Dunajcem, gdzie czekała na nas góralska orkiestra. Mogliśmy poznać kulturę góralską od podszewki. Wysłuchaliśmy również opowieści i legendy z tamtejszego regionu. Wróciliśmy bardzo późno, ale każdy był pozytywnie zmęczony i szczęśliwy.
W czwartek po śniadaniu autokarem udaliśmy się do centrum Zakopanego. Tam każdy zakupił pamiątki, sery  i wiele innych rzeczy. Zwiedzaliśmy tamtejsze rejony i podziwialiśmy piękną architekturę. Powrót na obiad. Po obiedzie odbyło się wspólne biesiadowanie.
W piątek po śniadaniu nastąpiło pakowanie i sprzątanie pokoi. Gdy wszystko zostało zwiezione na dół. Udaliśmy się na pożegnanie z górami. Ostatni spacer, zdjęcia.
W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze restaurację, w ramach atrakcji były lody,
a następnie  bezpiecznie autobusem dotarliśmy do Brzegu.

Zapraszamy na naszego Facebooka.

<< Wróć do poprzedniej strony

ZAPRASZAMY WSZYSTKICH PO UNIKATOWE JEDYNE W SWOIM RODZAJU:

Prace wykonane przez osoby niepełnosprawne uczestników WTZ Brzeg. Różnorodność tematu od WIOSNY po WIELKANOC w tym: Ceramika, Witraż, Stroiki, Kartki, poprostu rękodzieło artystyczne. Brzeg -Ul. 1 Maja 2